dimarts, 11 de juny del 2013

Focs artificials!


El nom de l'entrada, ve donat pel nom que reb a l'escoleta on faig les pràctiques el dia de cloenda d'un projecte. Record que, com ja he esmentat una sèrie de vegades a aquest bloc, a Teringa fan feina per projectes. Així doncs, es procura reservar una activitat especial, que pugui servir per revisar tots els aprenentatges del projecte, però que alhora convidi a a la celebració, per acomiadar així un període que arriba a la seva fi.

A aquesta darrera entrada de "Amb I d'Infant", arriba el moment de mirar enrere i fer una avaluació final del que ha suposat la creació i manteniment d'aquest bloc, i la realització de l'assignatura de Reflexió i innovació educativa.

diumenge, 9 de juny del 2013

Quins aspectes he millorat?


Ha arribat el moment de tornar a fer una atuoavaluació per revisar l’assoliment de les competencies de l’assignatura. Cal dir que algunes d’aquestes les he pogut millorar gràcies a l’assignatura mateixa, però que l’experiència de les pràctiques m’ha aportat una també una nova perspectiva.

diumenge, 2 de juny del 2013

Visitant altres blogs...


Els comentaris que vaig fer als blogs de les meves companyes el passat dia 26 d’abril, foren a les direccions següents:

1. El canvi de bolquers, del bloc Els Reietons:

 http://elsreiatons.blogspot.com.es/2013/04/bona-practica.html


3. L'experimentació i exploració a totes les etapes, del bloc Millorant amb els cinc sentits:

 http://millorantambelscincsentits.blogspot.com.es/2013/04/lexperimentacio-i-lexploracio-totes-les.html
  
Amb aquest exercici, pens que les competències que es treballen són la 1.1., ja que he fet una recerca fins que he triat tres entrades que em semblaven bones actuacions professionals, i la 1.2., perquè per fer-ho he accedit a altres blocs, que m'han aportat nous aprenentatges.


dissabte, 1 de juny del 2013

Aprenem dels altres


Fa tres anys que sentim sovint allò que "dels nostres companys també podem aprendre", i és que qualsevol pot tenir alguna cosa a ensenyar-nos, fins i tot els infants més petits; per la qual cosa és imprescindible parar atenció en els detalls d'aquells projectes que han duit a terme els nostres companys i companyes.

Les dues darreres sessions de classe de l'assignatura de reflexió i innovació educativa, les hem passat compartint els nostres projectes de millora i els documentals d'aquelles persones que ja tenen convalidades les pràctiques de l'etapa 0-3.